omgfrankblogs!

Blogging like it's 1999.

Small pieces loosely joined

Het lijkt dat het eerder genoemde FeedToMasto-script zijn werk doet. In elk geval vanaf een lokale installatie op mijn laptop. Maar nu heb ik de online versie geüpdate en ben ik wel erg benieuwd wat er gaat gebeuren op mijn Mastodon tijdlijn. Wordt de titel getoond? Of de titel met een eerste zin? Of gebeurt er niets en werkt de online versie toch nog niet naar behoren?
In dat laatste geval laat ik het voor wat het is vanavond en kijk ik later wel weer eens verder. Ik kan de code van Dave Winer redelijk goed lezen, maar toch gebeuren er soms wonderlijke dingen die ik (nog) niet helemaal kan verklaren. De documentatie is niet altijd helemaal duidelijk in alle stappen die worden gezet...
De titel van deze blogpost verwijst naar het gelijknamige boek van David Weinberger. Inmiddels al weer twintig jaar oud, er zou eens een vervolg op moeten komen. Is het web nog altijd een verzameling kleine onderdelen die losjes aan elkaar hangen?


Recent posts